Thursday, September 25, 2008

Mata siapa di langit ?


Video clip ini telah di rakam oleh seorang pemerhati alam semasa berlaku ribut di KL. Saya terima kiriman clip ini melalui e-mail {Pengirim: Sdr Idris Yahaya - South East Asia Divison Tourism Malaysia
16th Floor, Menara Dato' Onn
Putra World Trade Centre
45 Jalan Tun Ismail
50480 Kuala Lumpur.
Phone : 603 -- 2615 8171
Fax : 603 -- 2693 0907}. Saya tertarik dengan rakaman ini dan telah ambil inisiatif untuk mengeditnya, ofcourse tanpa izin dari pemilik video asal, dengan menambahkan sound effect { iaitu diambil drpd CD Reader's Digest "Nature's Symphony" - petikan track ke-12 CD #3 mengandungi bunyian 'The Magic Songs of the Whale'. Saya lakukan ini dengan TANPA PRASANGKA, hanya berniat untuk menambahkan lagi kesan kesedaran kita ketas kebesaran ALLAH swt kerana dengan Kehendak Dia juga berlakunya peristiwa yang dimaksudkan, semoga apa jua persepsi kita selepas ini hendaklah berdasarkan kewaspadaan - jangan lah hendaknya kita terlalu ghairah memberi komen itu atau ini - takut nanti kita terlalai. Permintaan saya : Anggap video clip yang saya edit ini sebagai hiburan sahaja. Sekian Terima Kasih. (Harapan saya juga pemilik video clip asal dapat memaafkan saya kerana telah mengubahsuai kandungan dayausaha nya tanpa izin). Wassalaaam.
Mohd Zaharin Abdullah
0123923485
dzeds1@hotmail.com

- Puncakdzeds

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...